Als u een klacht over Trevicare heeft kunt u zich met deze klacht wenden tot de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris kan u informeren over de klachtenregeling en bemiddelen tussen u en Trevicare. Binnen Trevicare is Nikki Kammers aangesteld als klachtenfunctionaris.
Uit onderzoek blijkt dat mensen niet altijd tevreden zijn over de manier waarop zorgaanbieders hun klacht afhandelen. Het afhandelen van een klacht kan bijvoorbeeld lang duren of gebeurt op een onpersoonlijke manier. Mensen willen zich gehoord voelen. En dat anderen in de toekomst niet hetzelfde overkomt. Mensen kunnen daarom gratis terecht bij de klachtenfunctionaris van de zorgaanbieder. Uit de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen de cliënt en de zorgaanbieder het beste werkt. De klachtenfunctionaris kan zo’n gesprek op gang brengen.
Indien de klacht niet met behulp van de klachtenfunctionaris kan worden opgelost, kan de klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie waarbij Trevicare zich heeft aangesloten. Trevicare is hiervoor aangesloten bij de onafhankelijke klachtenregeling van het Klachtenportaal Zorg. Hiermee voldoet Trevicare aan de eisen van de wetgeving op het gebied van klachtenbehandeling en heeft de cliënt toegang tot een onafhankelijk platform om zijn/haar klacht te uiten. De klachtenfunctionaris kan u desgewenst bijstaan in het opstellen en versturen van de klacht naar de geschillencommissie.
Het is tot slot ook mogelijk om rechtstreeks -dus zonder tussenkomst van Trevicare- gebruik te maken van het Klachtenportaal Zorg.
Wij doen er alles aan om jou te helpen
06 8359 8306